keskiviikko 11. tammikuuta 2012

coffee is my way to relax






täytyy myöntää et kahvi on mun heikkous. se on mun tapa viettää aikaa, alottaa päivä, rauhottua, virkistyä sunmuuta. hieno keksintö. kahvi on huume. sitä mieltä mä oon.

tänään on ollu kunnon vittuilupäivä, must tuntuu et kaikki on jollai tavalla aukonu päätä mulle tai mun ympärillä oleville ihmisille... no, mut ehkä näitäkin päiviä oikeesti tarttee. en kyl keksi että miksi, mutta uskotellaan sillälailla nii ei tarttee miettiä sen syvällisemmin. 

ihana räntä-loska-paska-keliki on tässä ollu, mulla ku on vielä sellaset aivan ihanat talvikengät mitkä imasee sitä vettä ihan mukavasti. ei oo oikeesti kivaa. 

++ sain tänää haettua tet-paikan ! intersport viikko 5 roosan kanssa, täältä tullaan. älkää kysykö miksi intersport, en oo urheilullinen, tiedetään, mutta seki paikka tuntuu supermegavoitolta sen hikisen tuskallisen miljoonalta vuodelta tuntuneen etsinnän jälkeen. joka ikinen paikka tuntu olevan jo varattuna ja muutenkin, oli tosi vaikeeta saada samalle viikolle samaan paikkaan meitä molempia. joten nyt, voittaja fiilis. 

meen syömään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti