torstai 14. lokakuuta 2010

hei jee!

heippa taas ! piti kirjottaa alkuviikosta mut oli niin villii ja viikko-ohjelma täynnä etten ehtiny :--D
korjataan se nyt sitte.

viikonloppu meni muuten hyvin mut nojoo, en kerro. hä hä hä. kuvitelkaa että mulla oli kokoajan kivaa.
perjantai-ilta oli huippuu, olin hetan, emmin, wilman, petrin, peetun, maken, juhon, mikon.... en ees oikeesti muista keit kaikkii loimul ja ulkona oli : D super hyvä porukka. mennään ehkä ens la uudestaa ulos? (::

lauantaina (muistaakseni) olin lotal yötä ja saatii kuningasidea: sum 41 keikka yhessä! olin jo taka-ajatuksissani vähän miettiny sinne menoo mut sit ku lotta päätti pyytää lippuu synttärilahjaks nii löin jo lukkoo et sinnehän sitten menen sano äiti ja isä mitä : D no, onneks ne anto luvan. tänää meen kohta hakee sen lipun varauksest ku huomenna se varaus jo sulkeutuis. jeee! kantsii kuunnella sum 41:stä ;) sit tiiätte mistä jäätte paitsi.
eipä muuta... paitsi että sain ruotsinkokeest 10- ! hikke meitsi

jaja nyt meen hakee sitä lippuu ku en voi kattoo näit videoit ilma et tulee semmonen ARGH haluun jo sen lipun mun kätee XD ... moro!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti