lauantai 30. lokakuuta 2010

päiväääääää

oon mikkelissä.

nukuin viime yön tosi huonosti (vajaat 4 tuntii ja heräilin yöllä...) ja nyt oon äärimmäisen väsyny ja kaikkee. koitin nukkuu automatkalla mut ei siitäkää tullu mitää.
sitäpaitsi jos nyt rupeen nukkuu, herään illalla enkä sit saa yöllä unta jonka takia olisin huomenna tosi väsyny.

äiti ja isä on mökillä tekemäs haravointihommia, onneks mun ja fannin ei tarvinnu mennä koska en millää jaksais.

huomenna on tädin & sedän 50v juhlat ja mennään keilaamaa ja sitte syömää porukalla (: ihan kivat juhlat varmasti tulossa.
... silti haluaisin nyt vaa kotiin jossa on oma sänky ja kone joka toimii myös facebookissa ja siinä ei oo mokkulaa vaan modeeminetti .........

huomenna illalla sitte kotii ja maanantaina kouluun. ei kyllä suoraan sanottuna oikein huvita ajatus : D

AINII en ookkaa kirjottanu vielä eilisistä loimun halloween-bileistä! olin siellä kaveriporukalla, oli kivaa, disco ja ruokaa ja pelejä ja kauhuleffoja ja lisää kavereita : )) onneks sentää sain mennä sinne eikä tultu tänne eilen koska sit olisin vaa jälkeen päin joutunu kuuntelemaan sitä kuinka kivaa muilla oli halloweenbileissä. jos ei oltais tultu tänne mikkelii ollenkaa, olisin nyt lotalla marin kanssa viettämäs vieläki halloweenii..

mutta ku ei niin ei. : D bläh.

sum 41 keikkaan on enää 24 päivää.. ♥
kirjottelen sitte kouluviikolla jos ehdin (: voi tulla kiireinen viikko, en tiiä yhtään. tanssissaki edetään varmaa aika kovaa vauhtia syysloman jälkeen koska joulunäytös lähestyy -->

mutta nyt meen kattelemaan vaikka telkkaria tai lukemaan lehtiä :D oon ollu liikaa koneella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti